مردم ما با لجبازی بر سر هیچ، دستی دستی کشور خود را به فنا می دهند. آمریکا و اروپا ناجی ما نیستند بلکه مهره های سوخته ای هستند که برای بقای خود تلاش می کنند دنیای آینده دنیای آمریکا و اروپا نیست بلکه دنیای بریکس و شانگهای است. این را عربستان که سالهاست گاو شیرده غربیهاست فهمیده وبه عضویت بریکس درآمد ولی مردم ما نفهمیدند ترکیه که در اقتصادو صنعت تقریبا از ما بهتر است سالهاست تلاش میکند که عضو بریکس شود ولی عضویتش را قبول نمی کنند بزرگترین شاهکار دولت شهید رئیسی عضویت ایران در شانگهای و بریکس است که نهال نوپایی است که نیاز به آبیاری دارد اگر مردم دوباره اشتباه کنند و کشور را به غربگراها بسپرند به فرموده مقام معظم رهبری ایران نه تنها چهار سال بلکه چهل سال از کاروان کشورهای نوظهور عقب می افتد و این بدترین ضایعه تاریخ ایران خواهد بود مردم عزیز یکبار دیگر غیرت انقلابی و دینی خود را نشان دهید و آن سرنوشتی که شایسته شماست برای ایران بزرگ رقم بزنید مسئله فقط حجاب و نان شب و روز نیست مسئله حیثیت ایرانی است که نزدیک پنج دهه در دنیا حرفی برای گفتن داشته است این کشور را توسری خور هر بی سروپایی نکنید تا سحر راهی نیست صبح ما نزدیک است صبح ما نزدیک است وبلاگ رعد و باران زوزنی کانال سالهای هجران در گپ و سروش و ایتا @raadobaran نوشته شده توسط محسن زوزنی در یکشنبه دهم تیر ۱۴۰۳ ساعت 7:31 موضوع |لینک ثابت یک پیام برای ترامپ...
ما را در سایت یک پیام برای ترامپ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: پنجشنبه 14 تير 1403 ساعت: 19:22